Vilken underbar vecka!

Idag kom CD-skivan och DVD:n från ESC 2007 i brevlådan och jag har precis satt på DVD:n efter att ha varit ut en sväng i det härliga vädret. I matväg idag blir det fläskfilé. Den har legat och ropat på att bli tillagad så pass länge att det är dags att festa på den innan den själv går ut genom dörren. Det saknas bara potatis men den ligger och väntar i affären. Så... ska jag stänga av DVD:n och ta affären först eller se klart på skivan och sen gå ut och handla?
 
Imorgon får vi se semifinal ett från Belgrad där de första finalplatserna ska bli klara. På torsdag är det dags för vår semifinal där vi slåss mot Island, Albanien, Schweiz och flera andra länder om de sista åtråvärda finalplatserna. På fredag får jag se såväl Rongedal som Jim Jidhed och på lördag är det "The grand finale" av 2008 års ESC!
 
Lite småpanik över att semifinal ett krockar med radion men om det inte går att smita 30 minuter i förväg så får jag sätta en raket på pakethållaren efter att vi slutat alternativt hyra ett JAS-plan med pilot. Jasplanet lär emellertid vara rätt dyrt att hyra och eftersom jag inte kan flyga själv så vill piloten ha en summa för jobbet också. Nej, det får bli ett billigare alternativ. Vi slutar nämligen sända precis när det den börjar. *suck*

Om jag hade varit en artist skulle jag nog vara en av få som tackar nej till gig för att det krokar med MF eller ESC. Alla andra dagar, till och med nyårsafton och julafton, hade inte varit några problem - men inte dessa heliga dagar!


Kommentarer
Postat av: Zting

Aha, det är tv på lördag... Vet ej jag tänker låta matte kolla på det - kanske att jag hellre vill leka med min matte (vink vink!)...

Postat av: Zting

Ett tag fanns det cyklar med motor på framhjulet, typ, kommer ej ihåg vad de hette... Jo, "Knallert"! Undrar om det hade hjälpt?

2008-05-21 @ 15:02:25
URL: http://ruztibuzz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback