Ursäkta, hur fort sa du att det gick nu igen...?

På slaget 21 slutade vi sända för kv'ällen. De flesta av skivorna var redan undanplockade, telefonen nattad och tröjan hade jag tagit på mig några minuter tidigare. Det återstod bara att spola tillbaka referensbandet, sätta på mig mig jackan och skorna samt låsa upp cykeln och cykla hem. Hatar att missa ens 20 sekunder av MF och ESC och väl hemma var jag väldigt nöjd över kvällens bravad. När TV:n slogs på här hemma stod mikrovågsugnens klocka på 21:21 och San Marino, som gick ut som land nummer 5, höll som bäst på att sjunga. Alltså tog det cirka 19 minuter att hinna cykla genom halva stan! Hade det stått en poliskontroll längs vägen hade jag väl åkt fast för fortkörning...

Hur som helst måste det vara ett svårslaget rekord. Ett bevis för att man kan och orkar när det verkligen gäller. Men det hade sitt pris i att jag kände mig tämligen genomvåt och bytte till kläder innan vågrätt läge intogs.

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! Får man verkligen stoppa cyklister för fortkörning? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback