nedräkning...

Nu är det inte många timmar kvar tills semifinalen nummer ett startar. Det verkar som att favoriterna till totalsegern finns i andra semifinalen. Frågan är bara hur bra det verkligen går, emd tanke på att vi varit favorittippade förut utan att vinna. På torsdag kommer jag troligtvis hålla både fingrar och tår för Perrelli och så Schweiz som för följa med i det.

Idag däremot håller jag på Andorra och Norge. Båda har jättehärliga låtar som jag verkligen vill ha till finalen på lördag.

Drömlistan över de bidrag jag hoppas går vidare ikväll ser ut som följer:
*Slovenien
*Norge
*Andorra
*Grekland
*Rumänien
*Holland
*Armenien
*Polen
*Azerbaijan
*Finland (Ingen bra låt men tycker det är ett svagt startfält så den halkar in ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback