Kvällens önskelista

Jag hoppas på dessa länder vidare till finalen ikväll:

1. Norge som har en störtskön låt och en verkligt stark refräng.
2. slovenien som har en låt med ett tufft tempo och är medryckande. Snyggt också med den lila glittertoppen kombinerat med en ljus illgrön kjol.
3. Rumänien som jag förstår varför den är Björkmans favorit!! Men tjejen har en konstig kjol med gröna remsor hängandes på den... Dessutom säger jag bara en sak: Italien kom tillbaka! Ni har ett jättevackert språk som gör underbara texter!
4. Grekland, men är det inte Charlotte Perrelli som står där i lockar och en rosa kort klänning...?
5. Nederländerna, oh vad jag gillar låten!
6. Ryssland även om hans låt inte är lika stark som den för några år sedan.
7. Andorra som bara MÅSTE gå till final
Även Armenien och Polen är bra, sedan är det en plats kvar där jag kan vara snäll och peta in Finland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback