Eurovision gångbart samtalsämne

Och det på alla nivåer. Bland annat kan man ha det som öppningsreplik under ett samtal med en garderobier. Det provade jag igår genom att vid Incontro istället för ett enkelt "hej" helt sonika säga:
- Vi vann inte ikväll...
Den kvinnliga agrderobieren förstod snabbt vad det handlad eom och frågade då vilket land det var som vann och vart vi hamnade. Det blev cirka 2 timmar där med att njuta av livemusik och få en mindre danskurs av en myckt trevlig man vars fru gärna passade min väska så ingen klåfingrig människa skulle skulle få för sig att ens försöka peta på den...

En sak är i alla fall bra med Ryssland och deras bidrag. Den är godkänd som segrarbidrag 2008. Jag har redan smält det, något som aldrig lär hända med Lordi 2006. Deras monster är så hårdsmälta att en diamant kommer smälta innan jag har smält de.
 

Kommentarer
Postat av: Zting

Lordi var väl inga monster? De var ju bara utklädda, matte säger att inte ens jag skulle bli rädd för dem! Matte viskar också i mitt öra att deras låt inte alls var dålig - vad vet jag, jag var inte ens född då!!

Postat av: Erica

Ryssland var en av de bästa bidragen tycker jag! :)
Fast jag tyckte ändå att Charlotte var bättre än de, faktiskt. Hon stod som tvåa på min lista över bästa låtarna. Hur kunde hon få en SÅ dålig plats..? :(

2008-05-25 @ 14:38:58
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback