ESC 2007 på väg

Jag tänkte skriva godmorgon, men sanningen är att det snarare är lunchtid. Trots en sen natt var jag klarvaken redan strax efter 09. En halvtimmes latande följdes av lite te och så småningom en promenad med den fina ínneboende schäfern här. I en park stod det en uppblåsbar rund mackapär som på närmare håll visade sig vara en liten gladiatorarena med en röd och en blå, hårdare upphöjning att stå på, två mjuka hjälmar och två runda långa kuddar att slåss med. Lite svårt att fightas med en hund eftersom varken hjälm eller slagverktyg var hundanpassat så vi nöjde oss med att bestiga den medan matte stod kvar på marken.

En väldigt glädjande nyhet var ett mail från cdon som talade om att beställningen nu var skickad och att det bör levereras nästkommande arbetsdag. Hur ska jag kunna vänta en hel helg på att få hem såväl CD-skivan som DVD:n från 2007 års ESC? Hur som helst är det jätteskönt att sviten av original-CD:n från 2000 och framåt nu är hel. Okej då, 2008 års skiva är inte inköpt än men den ska bli det! 2007 kändes viktigast för tillfället, innan den fösvinner från affärer och onlinebutiker.


Kommentarer
Postat av: Zting

Ztingen hälsar, vink vink! ("Jag hade nog kunnat slå dig på den dumma saken, men jag föredrar att pussas", sa han egentligen.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback