Bobby Ljunggren går säker

Luuk sa tidigare i direktsändning att han lovade äta upp Bobby Ljunggren om inte Norge gick till final. När land efter land gick till final och Norge fortfarande inte nämnts verkade det ett tag som att Bobby skulle tvingas skaffa livvakt. Charlotte reagerade ungefär som jag när hon fick höra det och sa att Luuk i så fall fick vänta till torsdag åtminstone.

Nu blev ju faktiskt Norge det sista landet som nämndes till finalplats, och därmed slipper Bobby anställa livvakter medan Luuk slipper titulera sig kannibal. Väldigt bra med tanke på att Bobby faktiskt är en väldigt bra låtskrivare. Undrar för övrigt vad Luuk skulle sagt och framför allt gjort om vårt västra grannland nu inte gått vidare? Hur skulle han tagit sig ur det?

Nu återstår bara den nervpirrande semifinal två där jag hoppas innerligt att Perrelli tar en fnalplats även hon.

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! Jo, lite komiskt hade det väl blivit om Norge inte hade gått vidare. Fast jag är glad att de gjorde det eftersom jag älskade låten... (:

Vill du veta vad jag tyckte om kvällens bidrag så har jag skrivit ett utförligt inlägg om det i bloggen.. (:

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback