Vart tog alla pressmänniskor vägen?

Något måste nämligen ha hänt för så här oförskämt lätt kan det inte vara att komma fram till artisterna i green room. Innan var jag lite fundersam till hur jag skulle hinna med mina tre offer. Detta var dock inget som helst problem och jag hann med hela fem artister, alltså hälften av startfältet. Inte dåligt för en ensam tjej på under 40 minuter!

Då hann jag dessutom med en kort pratstund med Pudlarnas och Nicoles kontaktperson som plötsligt befann sig vid green room och var ledig eftersom ingen av hennes artister är med i finalen. Hon var tydligen där för att göra ett gästbesök och hälsa på en del bekanta.
 
Så man kan inte säga annat än att den här kvällen blev väldigt lyckad. Nu återstår att stänga ner datorn och ta T-bana hem till två fyrbenta bepälsade busar till schäfrar och deras matte. Imorgon gäller det! Då ska vi bestämma oss för vilken låt vi vill skicka till Belgrad. Innan dess ska jag lyckas klura ut hur utgången kan tänkas bli och ge en tippning här i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja! En tippning á la Diana! Den vill jag läsa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback