Så var det Sanna och Amy

Amy har som nymodighet en gigantisk "Amy"-logga som halvvägs in i låten hissas ner från taket. Väldigt läckert faktiskt, men jag vet inte hur det ser ut i TV än. Första omgången tyckte jag inte kändes helt okej. Det var som att dansarna bakom henne var lite sena med sina rörelser eller tvärtom. Det där blev dock bättre senare. 

Sanna gav ännu en uppvisning som gav mig rysningar. Över huvud taget verkar det som att den berör Sanna också ganska mycket. Henrik tyckte att Sanna är vad de kallar en stabil artist.

De övriga artisternas rep har jag valt att hoppa över eftersom en kommunfest väntar om cirka 30 minuter och BWO repar först 20.30. Däremot hann jag prata med Christer Björkman om varför festivalen ligger under den här tiden på året. Det svaret kommer ni få ta del av senare. Liksom den kommande festen ikväll. Nu ska jag smita till T-banan.

image65


Kommentarer
Postat av: Erica

Amy's låt är bra, hoppas att det går bra för henne nu på lördag.

Hoppas att Sanna vinner på lördag, hennes låt verkar ge *många* rysningar. :)

Vad är det för kommunfest som får dig att vilja missa att vara i Globen och kolla på då artisterna repar? :O
Det här får du berätta mer om sen, hehe!

Postat av: Ann-Britt

Hej, Diana!

Tänker på er därnere och "önskar - hm - att jag också var med er"
Hoppas att ni får trevliga och givande dagar i Stockholm. Vi höres....
Kram: Ann-Britt

2008-03-14 @ 00:42:09
Postat av: Glader

Hoppas att "Empty Room" vinner... Säker på att lurvpälsarna håller med!!

2008-03-14 @ 17:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback