Pressen går lös på Sanna

Det blev just livat värre här inne i Globens pressrum. En presskollega kom nämligen inspringande här med en konditorilåda ropandes något i stil med:
- Nu ska vi äta Sannabakelse!

Jag och en pressackrediterad kompis från Melodifestivalklubben var två av de som fort fiskade fram våra kameror och rusade efter. Och de var verkligen jättefina! Men som jag förstod det så är det tydligen konkurrerande Sannabkelser från ett konditori på Lidingö som har gjot dem medan konditoriet i Bromölla i år slagit på ännu större i "kriget" och tydligen gjort en Sannatårta.

Efter en stunds fotografering av dessa fina bakelser som såg nästan lika söta ut som Sanna själv så delades det ut platta träskedar för provsmakning. Och det var jättegott! Med jordgubbar inuti.


image71

Bredvid mig stod plötsligt Annika Jankell och tittade minst lika nyfiket hon på dessa godsaker. Jag passadepå att prata lite med henne så nu har man fått en stund med henne också.

Kommentarer
Postat av: Erica

Heja Sanna! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback