Mingel och gästartister

Efter allt detta tog vi för oss av buffén som bestod av, förutom ris, olika sorters kött, lax och sallad. Som en dessert bjöds något som närmast skulle kunna kallas för kladdmuffins. Väldigt goda!


Närmare slutet såg jag plötsligt att Sarah Dawn Finer befann sig i lokalen och pratade med någon nedanför artisthyllan. Dessutom blev jag omsprungen av Suzzie Tapper med man.

Under kvällen och natten hejade jag även på "Proppen" som varit säkerhets vakt under hela turnén, pratade kort med Jeanette Olsson som backat upp Bengtzing samt snackade med en Rongedalare (förlåt... Jag har glömt vem som är vem av er) i baren. Mitt i vårt samtal frågade han:
- Visst håller du till i Gävle?

Innan han gick upp till deras hylla igen tackade han för några trevliga dagar. Då är man inte sen att bemöta det med samma hälsning. Bengtzing sprang jag på inne på toaletten men tyckte inte att det passade att inleda ett samtal just då. Utanför okej...


Kommentarer
Postat av: Erica

Det är nog lugnt, jag kan inte heller skilja på Rongedalarna.. hehe... :p
Och nej, att inleda ett samtal inne på toaletten är kanske inte en alltför briljant idé. Där valde du helt rätt, Diana, hahaha. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback