Melodifestivalen 2008:s ändstation

Vid 04 så stängde baren och runt 04.30 tändes ljuset. En kvart senare blev vi utschasade från annexet. Då stod jag och pratade med en manlig bekant till vännerna på radion. Han hade sitt hotell i närheten av Odenplan så vi, hans chef och en kille från Lalandia delade taxi hem. Då var klockan 05 och de flesta hade redan lämnat festen. Kvar var nog mest artister som troligtvis hade planer på att lämna Annexet inom en snar framtid de också. Från start till slut var det en tillställning som jag njöt av.

Det tråkigaste med finalfesten är att den betyder slutet på dessa sex veckor. För Charlotte blir det Belgrad nästa. För min del blir det att bänka mig framför TV:n om cirka två månader.


Kommentarer
Postat av: Erica

Vi kan ju alltid bänka oss tillsammans framför teven om ungefär två månader! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback