Live, skumpa och rökridån som var FÖR bra

Liveframträdandena radades upp och först ut var Frida som sjöng sin låt. Hon följdes av Rongedal där keyboardisten saknade en keyboard på scenen så en rygg lånades ut för detta ändamål. Dessutom tog en av de sikte på mig med mikrofonen i högsta hugg. Så här i efterhand hade det varit en kul idé att tacka ja till erbjudandet men just då kändes det som att det var liiite för mycket artister och folk från större tidningar med mera för att våga mig på en musikalisk debut ouppsjungen.


Även Christer Sjögren, Sanna Nielsen, Nordman, Linda Bengtzing, Amy Diamond och givetvis Charlotte Perrelli sjöng sina låtar. Som avslutning fick Perrelli och hennes gäng ta emot en champagneflaska som var lika hög som halva Charlotte typ. Under några av framträdandena hade de lagt på rök, men var arrangröerna verkligen tvungna att röka in oss? Det kom nämligen så mycket att jag inte ns såg artisterna en halv meter framför mig. Tidvis inte ens Fia som stod bredvid. Apropå bredvid kom en ut The Poodles och ställde sig bredvid mig en kort stund.


image74
Sanna Nielsen

image76
Perrelli med champagne


Kommentarer
Postat av: Erica

HAHAHA! Jag kan se det framför mig, en stor fet bild på framsidan i en stor tidning på dig och Rongedal uppe på scenen! Den tidningen skulle jag lätt ha köpt ju! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback