Bra glid för Rongedal

Hade Rongedal de där ansikterna på trummorna sist också eller missade jag det då? Hur som helst ser det riktigt läckert ut. Och de har inte sparkat ut stativen så långt på scenkanten som de gjorde nu. Stativen fick mig dessutom att sakna Patrik med sitt band.

Jag tyckte att ljudet lät lite sämre andra genomgången men det kan ha varit inbillning. Bröderna har bra glid nerflr rampen och hoppar som vanligt över gapet mellan scengolven. Tyvärr fick jag ingen bild på det. Som avslutning dansar de runt i ett rött konfettiregn. Urtjusigt! Det lär bli mycket snyggare med konfettimaskinen jämfört med när de bara kastade upp konfettin med sina händer.

I väntan på Linda Bengtzing lär jag Aftonbladet-Tobbe lite Carolakunskap.

 image62


Kommentarer
Postat av: Erica

Det är bra, Diana! Ge folket vad de vill ha - mer Carola! =)

Rongedal var för övrigt bra tycker jag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback