Blind-tipping

Jag kan roa mig med att försöka blindtippa utgången till att börja med och se hur bra det går. Detta trots att såväl journalisterna på plats som Bert Karlsson tydligen är osäkra på utgången. Det verkar som att de flesta är ense om att Charlotte Perrelli bör komma till Globen. Sedan är det mycket delade meningar mellan Sibel och Bengtzing. Jag tror också något i det hållet.

1. Perrelli
2. Bengzing
3. Sibel

Sedan klumpas de andra ihop i en enda grupp typ "de fem vi måste nämna men egentligen inte har en aning om hur de placerar sig". Nordman verkar vara en av de nämns lite mer så han kan få komma femma. För till andra chansen går nog Calaisa. Åtminstone när jag tittar på SVT:s hemsida och försöker se vilket ansikte som placerar sig tillsammans med de som redan ligger där. Och bara för att jag tippar så kommer säker Pame och snor den platsen med sin discolåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback