Bakslag för vår schlagerdrottning

Varför är många så emot Carola? Deras låt platsar definitivt i Globen och jag tror ingen annan svensk artist fått ta så mycket skit genom åren som hon. Varje steg hon tar verkar följas av minst en paparazzi eller annan person som gärna skvallrar om minsta lilla. Sedan blåses det upp till något ännu större. Förmodligen valde hon att ställa upp för tätt inpå sin seger 2006 så att folk fortfarande är trötta på henne men ändå. Ska försöka få fram en hälsning till henne senare ikväll. Kan alltså konstatera att mina sex samtal inte räckte ändå.

Under tiden får jag glädja mig åt att Suzzie Tapper gick vidare. Verkligen en underbar låt och en lika underbar artist... Väl värd en plats till rond två. Och Suzzie, klå Nordman!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jadu.. för att hon är kristen och vågar stå för det kanske!? Jag tror iallafall att det kan vara en del av det.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback