1 + 1 = 2 (glada kompisar)

Varje Melodifestival så brukar man kunna läsa om en eller flera artister som är förkylda eller på annat sätt har problem med rösten. Det är nog inte så underligt med tanke på att förskylningsveckorna verkar ha bokat in sig på bland annat samma period under året som Melodifestivalen. Förkylningen är i alla fall intelligent nog att förstå att den är oönskad och ser till att komma i god tid innan man behöver vara av med den - åtminstone för mig.

Måndagen ägnades åt att efter en liten sovmorgon cykla ner på stan. Tillsammans med en kompis gick jag till Lindex och hon agerade smakråd med tips. Därefter blev det en promenad till Boulognern där jag agerade modell framför bland annat en klottervägg. Vi avslutade kvällen med lite mat och kortspel fram till närmare 20.00. Nu ska Häggis få sjunga lite för mig innan datorn stängs av. Imorgon är en annan dag. Och egentligen har den ju redan börjat...  


Kommentarer
Postat av: Erica

Vet du varför Melodifestivalen är just den här tiden på året!? :p

Du sa inget om ärtorna! Hahaha! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback