Vart tar allt papper vägen?

Måndag igen. Det blev en välförtjänt sovmorgon, ända in mot lunchtid. En frukost senare påbörjades veckans jobb med att bland annat försöka skriva ut handboken och läsa på lite om kommande artister. Det förstnämnda visade sig inte vara så lätt eftersom skrivaren i slutet talade om för mig att den vägrar skriva ut mer. Det blev pappersjakt efter fler ark till en hungrig skrivare, men nu har jag åtminstone ett läsligt schema utanför datorn. Skulle dessutom behöva papper till information om artisterna - som fusklapp de gånger datorns batteri behagar nå en kritisk nivå och säger godnatt mitt under repetitionerna. 

Vid hemkomsten igår hälsade jag på alla små taggiga fyrbenta möss. Zander mötte mig med en blöt, halvt uppäten Kitbits och en blick som tiggde om mattesällskap. Kanske det är dags att köpa nytt godis till de små godismonstren och framför allt morgondagens födelsedagsbarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback