Trumhinnorna sprack på soundcheck

När Caracola hade en kort soundcheck innan de klev ut på scenen för sin första repetition av "Smiling in love" på denna så gick en av tjejerna upp så högt och starkt att det skar sig. När jag påpekade det för min Melodifestivalklubbvän bredvid så sa han:
- Jag hör inte vad du säger för mina trumhinnor är spräckta.

Dock slapp vi något dyligt senare. Deras låt vill jag varna för - på ett positivt sätt. Precis i början kanske inte låten är så bra men när refrängen kommer så höjs låten omedelbart till oväntade höjder och den smittar. Den är en superfarlig kandidat till Globen skulle jag gissa för vi satt glatt och nynnade med i refrängen redan innan ens hört hela låten! Så lätt sätter den sig.

Caracola har en snygg koreografi och går runt varandra, viftar med händerna och vickar höfter. I slutet ställer sig två av de vid stativet under några sekunder innan de åter använder till den tredje gruppmedlemmen vid mitten av scenen. Dessutom är de en färgklick med sina korta klänningar som går i gult, orange och grönt. Sååååå skönt att få se färgglada bidrag också.

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback