Radio-aktiv TV inatt

Inatt fick TV:n bli mitt nattliga sällskap och John Blund. De dagar det hänt extra mycket kul kan det vara lätt att tänka på allt som hänt och då fungerar det ypperligt med att sätta på musik på låg volym för att kunna koppla bort allt. Efter lite logiskt tänkande och tekniska färdigheter med en fjärrkontroll lyckades jag få igång radion. Radion behöver inte ha TV-skärmen på som lyser upp halva rummet. Vilken kanal det blev vet jag inte men Rednex var först ut med sin countryinspirerade låt från Melodifestivalen 2006.

Nu har jag varit vaken några timmar och hunnit äta frukost. Kvar är att se till att allt som ska med till arenan är klart och göra mig själv redo. Samma visa varje vecka, men det blir ändå aldrig tråkigt. Idag ska förmiddagens genrep åtnjutas live inne i arenan, liksom kvällens show. Vi får hålla tummarna för att rätt låtar går vidare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback