Neeeeeeeej!

Det är min egen privata reaktion över resultatet. När det stod klart att Carola tagit sig till andra chansen och inte till Globen så sjönk jag ihop inombords. Luften bara gick ur mig. Plötsligt hade jag lust att gå direkt till Carola och Andreas och ge de en stor tröstkram. Men alla skockades runt hene och lilla jag har lite svårt att tränga mig fram när folk är som gamar. Så jag fick ta Sanna och Rongedal istället. Vilket visserligen inte är fy skam eftersom de ju ändå gick vidare.

Nej, nu måste jag smälta detta och byta om till finkläder. Jag skriver mer när hjärnan har börjat fungera normalt igen. Först ska jag till efterfesten och trösta en viss duo som kan behöva stöd nu.

Kommentarer
Postat av: Erica

Neeej.. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback