Mycket mingel under kommunfest

Festen igår kväll var verkligen helt underbar! Fanns inte långa stunder man var ensam och så blev det en hel del snack med diverse artister och låtskrivare och skivbolagsfolk, för att inte tala om kompisarna förstås.

Till att börja med efter att vi stått i foajén och fotat anländande artisterna så gick vi in för att ta del av buffén som jag tyycker var den sämsta hittills i år. Dock fanns det godisskålar som våra händer dök ner i ganska ofta efter att maten var uppäten. Medan jag åt kom dock en av Caracolas låtskrivare fram till mig och pratade. Bland annat gav han ett löfte som vi inte ska gå in på här vad han sa, men det innehöll ballonger, dans och Belgrad.

Jag pratade även en längre stund med Patrik Isaksson och hann med att prata såväl schack som gamla och kommande turnéer, minnen samt skåla två gånger.

Frida hade fått en plötslig lust att flyga och kunde en bit in på festen hittas sittande vid spakarna till en flygsimulator. Hon klarade inte landninfen utan kraschade, vilket de flesta som provade verkade göra. Sprang även på en ledig Camilla från Warner, men vid det laget hade de flesta artister redan gått. Innan även vi lämnade närmare 23.30 han vi med att testa en av flyginstruktörerna/piloterna på ett Melodifestivalquiz.

Evan träffade vi också på. Testade även honom på ett quiz och han gick verkligen in för det.

Vi fortsatte sen festen på Harrys med att se Face-84 sjunga live innan jag gick hem närmare 01.

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback