Lycklig, lycklig, lycklig

Jag har just varit med om min bästa presskonferens under denna turné! Inte nog med att jag till min förvåning lyckades vara en av de första in i green room - mitt "offer" för kvällen satt och rullade tummarna och visslade. Okej, det var kanske inte riktigt så Patrik gjorde men han satt i alla fall i godan ro och inväntade frågestormen. Slank snabbt dit och fick ett väldig varmt mottagande av såväl Patrik själv som hans lilla trevliga köris. Fast kollar man på bilden jag tog på de två tillsammans tidigare så är han typ ett huvud kortare än henne så jag kanske borde skriva tvärtom?

Efter Patrik letade jag rätt på Ainbusk och pratade med två av de för att sedan dyka under alla femtioelva kameror som fotade BWO - för att kunna prata med deras presskontakt och tigga till mig en ny jingel. Hon lovade mig en imorgon. Du är verkligen toppen, Petra!!!!

Såg sedan att Thérèse inte hade något att göra och passade på att smita dit för att prata scenframträdande och kläder och nerver - nerver som lär hjälpa henne att ge bättre imorgon när det verkligen gäller. Till sist smet jag fram till Ainbusk igen för att få min utlovade radiojingel och krama om Josefin. Därefter var det dags att gå gatlopp upp till pressrummet igen för att maila iväg dessa saker till oss. Det händer otroligt mycket under dessa dagar, och jag trivs som fisken i vattnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback