Livet är verkligen en schlager

Jag vill inte tänka på det men måste tyvärr inse att den här tiden imorgon så är även Västeråsäventyret till ända. men före det blir det ju förstås såväl genrep som direktsändning, presskonferens och självklart efterfesten. Med andra ord en fullspäckad dag till, med lite motion.

Än så länge är jag ganska lugn, men om jag inte hinner lägga in ett eller två blogginlägg efter kvällens sändning och några intervjuer senare ikväll så har jag troligen svimmat av nervositet. En fördel då är ju att en av sjukvårdarna satt sällskap vid vårt bord under Göteborgs kommunfest och vi redan är bekanta. ;)

Om några timmar bär stegen mot arenan igen för att se genrepet. Huruvida det blir att se det från pressrummet eller arenan är inte bestämt. Kommer vännerna idag också så blir det garanterat att se det live och göra de sällskap en stund innan. Direktsändningen däremot blir tyvärr från pressrummet, men det betyder å andra sidan att ni kan få löpande info och skvaller om vad som händer ganska omgående.

Så välkommen till ännu en dag.


Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas verkligen inte att DU svimmar, vad skulle det då innebära för Johnson och Häggkvist!? Jag menar, om DU är SÅ nervös.. så borde de vara på gränsen till ett nervöst sammanbrott...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback