Just a minute. Or 10...

Kanske borde nämna något om presskonferensen också. Vi blev utkastade, nästan,  från pressrummet eftersom de stängde för ett tag sedan. Nu sitter jag på mitt hotellrum här på Ibis efter skjuts till hotellet. Jag lovar, det är svinkallt ute! Och vi får dessutom springa utomhus mellan själva arenan och det hus vi har pressriummet i - flera gånger varje dag. Så här ingår automatiskt gratis motion under en dag. 
 
På presskonferensen pratade jag med Carola och Andreas enligt de order som kommit från vår kanalchef. Synd bara att de har en sådan dragningskraft som gör att halva ligan står runt de, varje gång...! Skulle sen leta rätt på Ola men vid hans bord fanns det bara lampan med startnumret kvar. Själva Ola med gäng var som bortflugna. Typiskt... Det var faktiskt ganska många som inte satt vid sina bord. Har planer på att ta Ola imorgon istället men det kan ju ändras beroende på vilka som vinner och hur det ser ut i köerna till var och en av de.

Innan presskonferensen var slut hade dessutom Nicole hejat och jag varit nära att få något mer med Sanna Nielsen.

För tillfället är jag sugen på kulglass men de har inte det här. Istället har låten "I still haven't found what I'm looking for" med Britta Bergström satts på. Hon ska backa upp Patrik Isaksson nästa vecka. Hon är riktigt duktig! Tyvärr är det en ljudupptagning med en mobiltelefon från en kväll då hon gjorde ett gästframträdande på Stortorget i Gävle, men det är ändå av godkänd kvalitet.

Imorgon gäller det. Heja Carola och Andreas!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha.. varför ville du ha kulglass om det nu var så kallt!? :) Men låten som spelades passade ju hur som helst bra med ditt önskemål, lol.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback