Johnson & Häggkvist är the real stars

Men innan de gick på var det golvbyte från galler längst framme på scenen till ett slätt golv. Carola sa igår att hon var lite rädd för att gå fram så långt men att Andreas hade det lättare. Idag fick de alltså gallerfritt golv vilket gjorde att de nu kan komma ändå närmare scenkanten och publiken tillsammans. Och som de sjunger! Om man får rysningar av Sanna får man trippel ståpäls av denna duett som verkar ha funnit varandra väldigt bra musikaliskt.

En väldigt snygg sak som Carola gjorde var att mitt under refrängen plötsligt kasta upp micken i luften och liksom byta hand. Jag kan tänka mig att det är svårt att göra detta samtidigt som man sjunger, särskilt med tanke på att vid ett handlöst fall av micken så låter det ganska mycket i högtalarna. Men klarar man av det så tror jag att det är väldigt effektfullt. Om det inte var en ren spontan sak, Carola, så kanske det vore nåt att lägga till på lördag?

image35

Kommentarer
Postat av: maria (Umeå)

Grymt! Det där med micken har hon gjort ganska många gånger under årens lopp: under "Walk a Mile" om jag inte minns helt galet. Men det är klart coolt!!! :) / m

2008-02-15 @ 19:45:32
Postat av: Erica

Hm.. galler..? Är det vanligt? Förstår inte riktigt hur du menar med det.. eller.. är det så Carola hade på Cirkus 2003?

Coolt det C gjorde med micken! :) Och vad fin hon är! Gold for Carola! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback