Ingen artiststrejk här inte...

Givetvis minglade vi runt bland artisterna i det trånga utrymmet och förutom att jag pratade med bland annat en av Caracolas låtskrivare igen kom en av Patrik Isakssons killar fram och frågade om jag gillar deras artist (hoppsan...här var det rakt på) samt presenterade Johan, tror jag det var.


Melodifestivalklubben fortsatte att testa kändisarna på schlagerquiz och de som testades den här gången var Pling, Lars-Åke Willhelmson och Henrik Wikström. Riktigt kul att se hur bra koll de har.


Frida sjöng "Dunka mig" för en intresserad skara och det var det andra liveframträdandet vi hörde under kvällen. Även Caracola bjöd på lite musik.

Jag satt ner vid ett bord en stund också och fick efter pausen se att det hade skapats ett mänskligt tåg på dansgolvet. När det upplöstes blev det istället en mindre ringdans. Det var många som höll igång på golvet i stort sett ända tills musiken tystnade tidigt på morgonen.


Nu blir det tyvärr inget mer live förrän under finalveckan, och då lär det inte bli sämre! Kommer bli konstigt att se de två kommande hemma framför TV:n.


Kommentarer
Postat av: Erica

VA!? Ska inte du vara på plats de två kommande veckorna? *chockad* 0o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback