För blåsigt för klänningen?

Frida har inte heller några större förändringar, bara lite småjusteringar. Innan repetitionen började poserade hon för mig ute på scentungan och visade efter mitt önskemål skon. På den står det nämligen "MUSIC". Den är faktiskt härlig och jag som inte brukar gilla hiphop-hållet eller "Dunka mig" har inget alls emot den. Skånska inslaget gör den charmigare. Frida hade tydigen lite svårt att höra kören men jag såg åtminstone inget synligt problem i samband med det.


Nu när vi fick se Thérèse med de rätta kläderna och allting så kan bara konstateras att det är ursnyggt! Flaggorna och den långa silvriga klänningen matchar varandra. Dock visade sig slitsen på kjolen vara liiite för lång, vilket syntes väldigt bra när de två stora fläktarna sattes igång. Kanske läge att fixa till det så att hon slipper visa allting i direktsändning sedan. Det verkar Thérèse själv vilja som kommenterade det mellan två genomgångar.

image51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback