Det fullkomligt lyser om Johnson & Häggkvist - på flera sätt

Jag vet att jag har svårt att vara opartisk nu, men jag älskar deras låt. Jag var rädd att Carola skulle låta mer som en körsångerska än en medsångerska eftersom det är lite den känslan på "Lucky star". Dock är de betydligt mer jämna här och jag tycker att båda tar för sig lika mycket. Låten är rockig och snabb och Carola tar i så att hon är halvvägs ner på knä. Andreas är inte sämre han även om han inte niger. Bakom sig har de satt up halva ABB arenas ljus som i slutet hissas ner från taket och de kan blända ganska bra, de ljusen... Förutom det har de ett helt gäng TV-apparater på scenen som bara ökar coolhetsfaktorn och ger ett väldigt modernt intryck. Det syns att de trivs tillsammans på scenen.

Går inte denna vidare till Globen vet inte jag...

Nu ska det bli fest! Hur det var får ni läsa om senare.

Carola och Andreas

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tycker att "Lucky Star" var en okej låt, men inte mer, plus att jag nog även vill ha Carola solo och inte i duett. Men enligt det som du skriver så verkar det här kunna bli något riktigt bra.

Carola rocks! (`v´)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback