Vilken dag!

Det har hänt ganska mycket idag, så mycket att det är omöjligt att tala om allt. Jag har i alla fall träffat en hel del bekanta, stött på en Magnus Uggla-kopia som jag bara var tvungen att ta kort på och haft underbart festligt med övriga klubbmedlemmar samlade på samma ställe i arenan (precis bakom green room) under sändningen. Det senare var Sonja väldigt glad över då hon ganska ofta vände sig om mot sitt "stora stöd" precis bakom sig. Eftersom det är sent och jag inte riktigt vet vart jag ska börja så kommer det mer imorgon, efter en natts sömn och en funderare på allt som dagens äventyr har gett.

En sak kan jag dock säga: Heja The Ark! Inte för att låten tillhör en av favoriterna, men chansen att de tar hem en bra plats i Helsingfors är nog ganska stor. Kanske blir det en topp 3 för Sverige? Man kan alltid hoppas i alla fall, och jag har inte hört alla andra länders låtar ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback