Stressiga tider...

Nu är det snart midnatt. Tåget mot Stockholm går imorgon bitti. Hela dagen har varit fullsmockad, först arbete fram till 16.00 och sen till stan för att köpa musmat och mat till tågresan. Därefter har det packats, ätits, planerats och fixats med allt möjligt som måste göras innan morgondagen. Först nu ungefär har det gått att varva ner, och det görs till tonerna av vår underbara sångfågel Carola. carola som ju ska dela ut just "Sångfågeln" till årets vinnare.

Tidigare i veckan var Sanna Nielsen med sin "Vågar du, vågar jag" favorit, men efter att ha hört den på radion för någon dag sedan är jag rädd att den kan försvinna i mängden i Helsingfors. Så hon har halkat ner på min favoritlista. Nu ligger Andreas Johnson, Sarah Dawn Finer och Måns i topp, är väl de som jag tror kan sticka ut i Helsingfors. Ska dock klura lite mer på låtarna och se om tipset går hem lika exemplariskt som under andra chansen då det blev alla rätt i gissningarna. Se där, en sak till man kan roa sig med på tåget...

Vilket påminner mig om att jag måste lägga ner ett anteckningblock i packningen. Checka in bloggen under andra halvan av morgondagen för att läsa lite mer om låtarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback