Sol och vår

Åtminstonde kändes det som vår imorse runt 09 när mobilen pep till och solen lyste in genom fönstret. Ståendes i solens väg kändes det till och med riktigt varmt.

Tidigt igår kväll satt jag vid datorerna här när en fransman kom och bytte några ord. Han frågade varför jag är här och kort därefter fick han se vår klubbs hemsida. Denne fransman behövde bara två sekunder för att läsa på loggan och uttala klubbnamnet näst intill klockrent. Snyggt, gjort!

Senare på kvällen var vi ut ett gäng på "Connection" och hade roligt, men de spelade definitivt inte så mycket Melodifestivalsmusik, även om jag hörde några i alla fall, såsom Sanna Nielsen och After dark från i år. Gick därifrån närmare 02 och smög mig sedan in på rummet för att inte väcka någon.

Nu ska det bli frukost och sen en tur på stan. Eventuellt ett genrep på förmiddagen. Sedan är det bara finalen kvar, och hur det går vet vi om mindre än 12 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback