Unisont stönande och förvåning

Jag ska fatta mig kort nu innan jag smiter till efterfesten. Det var en totalt makalös stämning inne i arenan! Under E-Types och Poodles framträdande klappades det och hängdes med i låten, och efteråt fick de stående ovationer näst intill. Till Face-84 var det åtminstone på vår läktare lite av allsång - men så är det ju en trallvänlig och lätt text också. Bredvid mig satt en kille från Spanien som bor i London numera, och han älskade Velvet. Velvet fick för övrigt ganska bra respons hon också. Under sista pausnumret smet vi tillbaka till pressrummet för att kunna ta oss ner till scenen sen, och när det stod klart att Christer Sjögren hade gått till Globen kunde ett unisont "NEEEEJ!" höras hos oss. Lite senare sa någon kollega "Vi har skapat ett monster".

När sedan Poodles gick till andra chansen bara så stönade jag ytterligare en gång. Jag som så gärna ville ha de till Globen! *snyft*

Efter lite fotografering framme vid scenen räddade min favoritvakt mig när jag nekades tillträde på grund av kameran som man inte fick ha med sig dit. Tack Proppen! Du ska ha kramar av mig sen.

Jag hann prata lite med Amy Diamond och hon var verkligen överlycklig över sin plats till Globen.

Nu ska jag byta om och ta mig till festen. Vi skrivs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback