Ett ankare i Green room

Nu har jag förflyttat mig från arenan till mitt boende och halvligger i en soffa. Efter kvällens genrep var det förstås presskonferens och den första jag möter där är en glad Pelle Ankarberg som sitter vid ett bord där själva artisten,  Velvet, inte ens syns till. Han verkade aningen förvånad över att se mig och vi hade litet hemtrevligt samtal i några minuter. Bland annat frågade han vad jag tycker och tillade:
- Svara ärligt.
Jag fick en kort blackout och blev osäker på om det är Velvets låt han är involverad i, så det där med ärligheten får jag ta imorgon under den presskonferensen alternativt under efterfesten. Alltså vad jag tycker om Velvets låt då...

Jag pratade även med Christer Sjögren, Christer Björkman samt E-Type & Poodles. De sistnämnda var mest nervöst att intervjua eftersom en fröken Hammar stod bredvid. Det är en sak att prata med artisterna men när det dessutom är så att man är bekant med deras medarbetare så är det lite annat. Hoppas att hon tycker att det gick ganska bra i alla fall.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback